Taggad som fan på fredag


Favorit godiset just nu när det är 77 dagar kvar tills man äter vanligt godis. Nu kämpar jag som fan för att klara ett helt år och det ska fan gå;)Tror ni att jag kommer att klara ett helt år? Jag hoppas verkligen det, ska vissa för alla som inte trodde att jag kunde sluta äta godis( det tog mig ju bara fyra månader med att säga varje fredag" på måndag så börjar mitt nya liv när jag inte ska äta godis osv" Eller vad säger du älskling. Jag tror du har hört det ett antal gånger ;) )

Okej detta är ett tidsinställt inlägg som ni säkert förstår eftersom just i denna stund så sitter jag och skriver fysik prov. Kan väl inte påstå att man är sådär jätte taggad. Men det är väl bara att köra på och se det så att nästa vecka har vi inget prov men jävligt mycket läxor som jag måste gör i helgen. Men det ska nog lösa sig. Jag taggar som fan till att det snart är helg även fast jag är alldeles sliten efter en veckas skola med feber och förkylning. Hoppas att den försvinner snart bara. Men efter att jag skrivit klart provet så går jag direkt hem till älsklingen och slänger mig i sängen och ser på OTH de sista avsnitten eftersom jag inte har de på min dator. Och självklart ligger nöttpåsen redan i väskan och väntar på att bli uppäten. Men den ska jag inte öppna fören ikväll. Men det är ju väldigt lockande. Men jag hoppas att jag skriver jävligt bra på provet nu och jag önskar mig själv jävligt mycket lycka till;) ( lite egoistiskt men det får det vara jag menar det är ju fan fysikprov. Kan behöva all lycka jag kan få^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0