Tjejerna äter glass


Det finns ju en del smaker som jag verkligen måste testa sen när jag äter socker ^^
Okej nu har vi lunchrast och tjejerna sitter och äter glass. Ben o Jerry så klart. Kan ju säga att man längtar tills man med gör det^^ Men man överlever väl. Men idag så har jag engelska,biologi och tyska kvar. Inte så ul eftersom man inte slutar fören 4. Men är vi duktiga på tyskan så brukar vi få sluta tio i. Man kan ju alltid hoppas. Men nu ska jag sitta och glo när Hannis och Lindis äter chokladglass med hela ansiktet. Det ser faktiskt lite kul ut, som om de är små barn. De borde nog ta en servett snart;)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

vad gör du idag? :D har du lust att ta höstbilder? :D <3

2011-09-29 @ 14:32:17
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0