Trött som fan!

Visst är brorsan och jag söta när vi var små;)

Som ni kanske förstod så var föra inlägget ett tidsinställt inlägg, och jag vet inte varför det kom upp igår kväll istället. Men jajja nu har jag iallafall fixat det. Och jag var helt ärlig i inlägget för klockan sju i morse så satt jag och åt frukost;)  Men nu är jag snart klar för skolan. Eller jag är klar jag väntar bara på Lindis som kommer med cykeln så att jag kan köra henne ditt. Idag har vi bara en lektion om jag inte redan har skrivit det så vet ni det nu^^ Vi har nämligen något motions lopp så vi ska gå 8km. Eller springa. Tror att jag nämnde det i föra inlägget med. Men då är ni ju bra informerade^^ Men just nu sitter jag i mjukisbyxor, en tröja och tubhalsduk. Känner inte att man behöver vara så finn kläd idag på biologin när man ändå ska ut och gå. Hoppas att tjejerna och jag trampar på ordentligt så att vi kommer hem lite skapligt. Man kan ju alltid hoppas. Men nu kanske man ska ta på sig lite jacka och sådant. Och det bästa är att jag slipper ta med mig någon väska idag. Och det är ju alltid ett plus:)
Just det har även hunnit att börja på mig historia nu på morgonen så den behöver jag inte fortsätta med i helgen. Skönt det, tycker jag ligger bra i fas iallafall. Och så har jag hunnit träna igenom tyska glosorna med. Så för idag är allt pluggade klart. Men det kan ju vara skönt när jag ska bak när jag kommer hem( brorsan frågade så snällt eftersom han inte hinner själv) så blir två kladdkakor. Och sedan så ska man hinna med att göra mat till brorsan och älsklingen. Och så ska älsklingen och jag ha en riktig myskväll. Det tycker jag om!!!! Ojjj vad klockan har blivit mycket. Uppdaterar när jag kommit runt mina 8km med Lindis och Hannis:) Ha en bra dag allihop:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0