Trött!


Okej jag fattar inte jag är så sjukt trött jag håller verkligen på att somna. Inte alls kul men jag ska försöka att kämpa skolan ut idag. Jag menar det är ju sista dagen idag och allt så jag antar att jag kanske kan komma igenom den hyfsat bra. Men just nu har jag slagigt på ett One tree Hill avsnitt och sitter och glor på det. Kanske ska börja bytta om någon gång men det får bli snart :) Igår blev en het kväll. Först in till Grebo och kolla vart jag ska jobba i skogen( kommer definit gå vilse) Sedan ut till stallet och rida Tingeling. Hem och äta, duscha och sedan bäst av allt träffa älsklingen. Sedan var det bara att sova. Men nu ska jag fortsätta att slappa vidare tror jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0