Uppe med uppen!


De som är mamma söker kandidater :)
Okej nu kanske det inte ser ut som om jag är uppe med tuppen när jag skriver vid 07.13. Men jag har faktiskt varit vaken sen klockan 6.00.  Har väl inte varit jätte aktiv men jag har översatt lite på min engelska text och så har jag hittat en tidningsartikel som jag tror att jag ska ha till min etik. Men jag har lite svårt med den. Så jag måste fråga om man kan göra så som jag har tänkt mig? För jag har egentligen ingen riktig aning. Och det känns inte sådär jätte bra. Men jag ska nog kunna lösa det på något sett. Men jag får fråga på torsdagslektionen. Så det kommer nog bli bra så får man göra den i helgen om jag inte hinner torsdag kväll. Kan vara skönt att ha klart den till helgen för då måste jag verkligen plugga tyska och historia. Har prov i båda och kan inte påstå att det är så kul men det ska jag nog lösa på något sätt eller vad säger ni? Hoppas att jag kan sitta nere hos älsklingen i garaget och plugga hela helgen, så kan han skruva på sin skrott hög. Tycker det låter som en jätte bra idé:)

Men man kanske inte bara ska flumma ut vad man ska göra i helgen. Idag är planen att jag ska gå till skolan( som alltid) sedan ner till gymmet och köra en timme, hem äta kolla igenom matten lite fort och sedan så ska jag följa med mamma till stallet tror jag. Och det viktigaste av allt så hoppas jag att jag hinner att träffa älsklingen. Men det ska man nog hinna med :) Men något som är jobbigt är alla läxor och prov i skolan. De borde fan förbjudas!!!! Jag menar allvar hur ska man hinna med allt egentligen:(

Gårdagen spenderade jag på gymmet en stund där Granberg och jag bestämde att vi ska träna måndagar och torsdagar. Kommer att bli kul, och så var älsklingen jätte söt och körde hem mig från skolan. Skönt att slippa gå. Väl hemma var det bara att hoppa i duschen, äta hamburgare och pommes och så satt jag och pluggade fram till att älsklingen ringde och frågade om jag ville följa med till honom och se på ensam mamma söker. För han som älsklingen köpte 940 av skulle vara med. Och man kan ju säga att han var nervös;) Tyckte lite synd om honom men älsklingen och jag hade riktigt kul åt honom och satt och as garvade så fort han kom upp:) Och när älsklingen skulle åka hem med mig så körde polisen efter nästan ända hem till mig, han blev stannad för att vissa körkort och blåsa i en sådan där sak. Var lite kul. Väl hemma så kröp jag ner för att sova och se på lite one tree hill. Tänkte vara duktig och sova tidig men så blev det inte för när älsklingen inte svarade så fick jag lite smått panik att det hade hänt något men när jag äntligen fick ta i honom så kunde jag somna gott:)
Och nu sitter jag här och ska börja att fixa iordning mig för att gå till skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0