Varför?


Titta så himla sött;) fast tycker lite synd om bebisen men där kan man ju snacka mys kläder:)
Sitter i soffan i klädd de mysigaste kläderna jag kunde hitta. Alltid efter skolan så blir det att ta på sig myskläder. Men varför är det så jävla tråkigt att vara hemma själv. Förut tyckte jag att det var jätte skönt att vara hemma själv. Men nu kan jag säga att jag bara tycker det är tråkigt. Just nu så sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma, men det är ju tyvärr minst två timmar kvar. Men jag hoppas att de två timmarna går fort. Man kan ju alltid hoppas eller vad säger ni? Funderar på att baka lite nu men jag har ingen större lust men man har ju lovat så det är väl bara att köra på. Men det är lite surt eftersom jag inte själv äter så det blir ju inte lika kul för annars så hade man ju kunnat baka två och tagit en bit själv. Åhhh vad gott med kladdkaka och grädde. Längtar verkligen kan man ju säga. Men det är inte jätte länge kvar ni ju. Man kan ju alltid hoppas att det går snabbt!!!! Men nu måste jag nog börja baka eller vad tror ni^^

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Har du pratat med Linda än om stan på lördag? :D <3

2011-09-28 @ 17:57:29
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0