Världens gulligast pojkvän!


Kanske inte har sagt att min mormor har blivit dålig igen:( Inget döds hotande men hon har ont och är hemma iallafall och jag tycker så himla synd om henne eftersom det är ingen hemma. Så hon får sitta själv hemma hela dagen om hon inte har någon snäll liten väninna som kommer och hälsar på. Men igår var älsklingen jätte söt och hade varit och hälsat på mormor eftersom att han ändå var hemma så tyckte han att han kunde åka upp dit. Mormor blev iallafall jätte glad( hoppas du vet det älskling) och skickade ett sms senare på dan till mig att jag hade världens gulligaste pojkvän, och jag menar det kan man ju inte neka eftersom hag har det. Han är verkligen världens underbaraste pojkvän. Fatta han åker upp och hälsar på min sjuka lilla mormor. Så nu om han inte känner att han tillhör min familj så är han ju knäpp!!!! Han är fan en del av hela min släkt:)
Och om vi säger såhär pappa och morfar var väl lite skeptiska till att jag började träffa Marcus men det kanske inte är så konstigt eftersom jag alltid har varit deras lilla flicka och nu helt plötsligt så ska jag vara med någon annan. Och vi kan säga så här trodde inte pappa kunde le när Marcus kom till mig men nu har det som tur släppt efter 1½år. När han har insätt att han inte blir av med honom. Och det stora framsteget är att morfar verkligen tycker om Marcus. Och då har man verkligen blivit accepterad av min släkt. Men det har han väl inte fattat den knäppisen att om morfar accepterar än då är det verkligen riktigt jävla bra:) Så fatta älskling du behöver aldrig vara orolig över att du inte har en familj för du har ju mig;)
Älskar dig sjukt mycket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0