Vill inte ha skola!


Det borde vara olagligt med skola, visst det är kul att lära sig nya saker. Men det är så sjukt jobbigt att gå upp på morgonen. Men det är väl bara att kämpa sig upp nu och börja bytta om. Eller vad säger ni? Har ingen aning om vad jag ska ha på mig än, men jag vet att jag måste träna efter skolan. Måste få igång det nu eftersom jag varit borta så länge. Men som sagt nu ska jag försöka att hitta lite kläder i mitt rum så att jag kanske kan ta mig till skolan;) Typ den ända lektionen jag vill gå på är etiken och den är jag typ klar med uppsatsen så jag hoppas att vi ser på filmen. Annars kan man ju gå hem^^ Men nog pratat nu måste jag leta bland alla mina kläder vad man kan ha för något. Åhhh känner bara för att ligga kvar i pjamas under täcket och snarka vidare. Så mycket bättre:) Hoppas att ni har en bra dag så hörs vi under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0