Vill inte men antar att jag måste


En riktig sommar frukost( skulle inte skada att få i helgen;) )

Okej jag vill inte gå till skolan men jag antar att jag måste. Det är väl bara att köra på jag menar det är ju bara två dagar kvar i skolan och sedan så är det ju helg. Och den ska jag bara spendera med älsklingen. Ska bara komma på något som vi kan hitta på. Vill göra något mysig med min älskling. Typ åka in till stan och bjuda på mat, kanske se på bio eller något. Jag vill bara göra något spelar ingen roll om det blir en pizza på rummet eller om det är en svin dyr resturang. Och det spelar ingen roll om man går på bio eller ser på film hemma. Jag vill bara hita på något för det känns så mycket bättre att vara med älsklingen! Men på fredag får vi se vad man hittar på för älsklingen ska bort och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då? Några förslag:) Ojjjj nu kanske jag måste se till att göra mig iordning;) SÅ man kommer till skolan i tid. Idag börjar vi med etik, hålltimme, engelska, biologi och tyska. Så vi får se om jag överlever :) Men förhoppningsvis!!!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0