Vill tatuera mig!


När jag fyller arton så funderar jag på att göra en tatuering( kanske två) har velat tatuera mig jätte länge, men självklart så får man inte det. Jag vill ha en av dem mellan skulderna, texten såklart. Som står för två saker( ena är för Jackie och den andra är inget jag vill säga) Och det lilla kenisiska tecknet vill jag ha på handleden tror jag. Men jag spånar vidare;) Men jag skulle verkligen vilja göra det samtidigt som jag vill ta hål i naveln. Som jag inte heller får. Så när jag har flyttat hemifrån så ska jag göra det om mamma och pappa protesterar så mycket just nu! Hahaha skulle verkligen vilja beställa tid och göra det nu men det kanske inte funkar så bra. Men kanske nästa höst/vinter, vem vet vad framtiden lider till:)

Kommentarer
Postat av: Lindis

hihi, har påbörjat det idag :) kommer nog upp imorgon! :D vill också tatuera miiig (tror jag, haha)!! <3

2011-09-13 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0