Vit som ett lik!


Okej egentligen orkar jag inte blogga nu:( Har inte riktigt något att skriva om. Jag menar igår när jag åkte in till stan så hittade jag inget roligt så åkte hem tom hänt. Och på kvällen grillade vi med hela familjen och så låg jag i mensvärk hela kvällen/natten( acka älskling för att du tog hand om mig !!!! Och idag gick jag upp tidigt för att jobba ute i skogen vilket jag ska göra imorgon med( dock inte gå upp tidigt som tur är) och så har jag hunnit storstäda. Gå bort till mormor med våra gamla altan möbler. Och så har vi grillat ikväll igen och nu så sitter jag i soffan hemma oss älsklingen och är törstig. Så ska hämta ett glas vatten. Så ni förstår säkert hur intressant mina två sista dagar har varit, så har inte haft så mycket att säga er. Men imorgon ska ni få se något som jag gjort alldeles själv. Vänta ni bara. MEn nu väntar vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0