Alla hjärtans dag

Ni får en snabb bild på mig just nu innan jag ska sova:) GOD NATT!!!

Har haft en helt underbart mysig kväll med älsklingen. Det går verkligen inte att beskriva. Jag hoppade att gå ner till gymmet idag efter att jag hade hämtat mina körkorts böcker. Säger bara att jag har en hel del att plugga på som om det inte räckte med alla skolans saker. Men ska försöka att vara rätt så flitig nu eftersom det är bättre att vara på från början. Kommer bli att övningsköra minst två gånger i veckan nu för att få igång lite rutin. Ska ha mitt körkort nu har jag bestämt.
Men nog pratat om det för det var inte det som jag skulle skriva om. Jag skulle skriva om min perfekta alla hjärtans dag. Och det var min underbara älskling som förgyllde den. Struntade som sagt i gymmet, gick ner till Ica och köpte massor av godis och en biltidning till älsklingen( ville bara köpa något litet eftersom att vi sa att  vi inte skulle köpa något till varandra) Hem och laga mat med hjälp av brorsans hjälp, annars hade jag aldrig hunnit att fixa allt. Dukade mysigt i tv rummet, vi åt baconlindad kyckling med klyftpotatis och som efterrätt så blev det marängsviss. Så jävla underbart gott( mycket underskattat måste jag säga). Sen har jag ätit massor av älsklingens godis^^ haft en underbar mys kväll med älsklingen som har bestått av massa massage och skratt. Han är verkligen underbar.
Och jag blev väldigt förvånad när älsklingen kom hem med rosor och choklad till mig. Så himla underbar:)
Nej nu ska jag kanske skriva ifatt dagboken igen och sedan krypa ner i sängen. Är ju faktiskt en dag imorgon med tyvärr. Hade gärna bara levt kvar på den här kvällen. Alla borde få uppleva det här:) Kärlek på högsta grad kan man ju säga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0