Blir 3 rättersmiddag

För alla er som undrar så lever jag faktiskt. Har inte gått och dött som ni kanske tror. Har bara inte hunnit sätta mig framför datorn fören nu. Och egentligen så hinner jag inte nu heller men jag får uppdatera lite snabbt. Jag ska nämligen göra tre rätters middag till familjen( eller ja det är ju mest till älsklingen men ändå, de andra kan ju få tro att de har ett finger med i spelet^^) Har fortfarande inte riktigt bestämmt vad det ska bli. Små panik inför det. Men jag vet att vi ska ha lamkottletter med något till och så ska jag göra en slags cheescake som inte ska vara i frysen. Se om det blir gott eftersom att mormor har beställt det av mig till sin 60-årsdag.
Har spenderat morgonen med min underbara älskling. Vi tog det bara lugnt och åt lite frukost tillsammans och bara myste. Tur att älsklingen körde mig för annars hade jag inte hunnit till skolan.
Kom igenom historian och spelade lite fotboll på idrotten.

Ätit årets första semla med älsklingen. Dock med vaniljkräm eftersom jag inte tycker om de med mandelmassa i. Var super gott. Kanske inte så bra att äta det till lunch men det får faktiskt funka någon gång ibland. Blev proppmätt på den iaf. Hunnit med att vara i stallet med mamma. Blev en sväng ut på Tingen. Pigg och lite nervös för all snö som smällte. Men nu sitter jag i mitt rum och vet inte riktigt vart jag ska börja att ta tag i allt. Måste städa, skriva ifatt dagboken och börja laga mat. Är nog jordens största tidsoptimist. Men det här får fan funka. Så nu kör vi!!!!
Uppdaterar ikväll beroende hur trött jag är;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0