Dag 6 min dag

Egentligen så kanske jag borde skriva dagbok, plugga tyska eller kolla lite till på körkortsteorin. Men inte gör jag något av det utan istället så sitter jag här. Kanske inte så smart. Men just nu orkar jag inte med något. Känner bara att jag inte orkar med något av dem. Och ska jag vara ärlig så är jag faktiskt mer sugen på att läsa körkortsteori än att göra något annat. Men det är ju en annan sak. Tyckte att det var riktigt kul att läsa det. Trodde älsklingen skulle döda mig med hans blick när jag sa att jag faktiskt tyckte att det var kul att läsa i körkorts boken. Kände mig död om inte annat kan man ju säga. Har kommit underfund med att om älsklingen skulle vilja döda mig med en blick så skulle han det. Den var verkligen kraft ful måste jag säga^^

Dagen har väl gått som den brukar. Segt men framåt. Gjorde mitt matte prov i eftermiddags med. Säger bara att jag fattade inte mycket av det provet. Men jag svarade  iallafall på alla frågor även fast de kanske inte är rätt. Jag gjorde helt enkelt en egen tolkning av frågan och svarade utifrån det;) Kanske inte så smart i matten eftersom att det bara finns ett svar. Men det är ju bättre att svara något än ingenting alls. Vill ha tillbaka det och jag hoppas att jag får ett VG. Och imorgon har jag ju som sagt helvetes tyskan, inte roligt. Kan alla glosor, mycket mer kan jag inte. Hoppas att det räcker till mitt svaga godkännt.
Efter skolan så tog jag mig ner till gymmet. Körde 40 min på löpbandet, är fan glad att jag hade energi åt det. Åt typ ingen i skolan så hade inte så mycket energi kvar. Så det fick duga för mig idag. Gick hem och fixade några små ärenden till mamma som ligger hemma och är sjuk. Så från kvart över fyra till sex har jag suttit och kollat på körkortsteorin. Finner den mycket intressant. Älsklingen kom hem( låter som att vi har flyttat hemifrån men det har vi tyvärr inte gjort än, men längtar verkligen massor) vi åt hamburgare och potatiskroketer. Mummsigt. Innan han hjälpte mig med lite frågetecken i boken till mitt körkort. Tycker lite synd om älsklingen eftersom han fick genomlida all fakta när han själv skulle ta körkortet och nu kommer han att få genomlida den igen bara för att jag vill ha hjälp. Men jag antar att han står ut med det. Han såg ut att vara rätt så stolt när han var smartare än mig^^
Varit i garaget och älsklingen har pysslat med lite lampor i bilen och jag har läst ännu mer körkorts teori( borde kanske ha gjort tyskan men den är så tråkig så jag bytte ut den) Och nu sitter jag här. Funderar på att rymma till älsklingen och sova där inatt för saknar min lilla nallebjörn så himla mycket. Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen, slänga av mig bhn och känna mig som en fri kvinna. Det är kvällens sista planer. Återkommer i morgon bitti och uppdaterar om jag lever^^

Kommentarer
Postat av: EMELIE

aa visst :D <3

2012-02-15 @ 23:10:57
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0