Dag 7 Min bästa vän

Jag vet inte riktigt om jag har någon bästa vän om jag ska vara ärlig. Det är ingen av mina vänner som jag är med hela hela tiden. Eller som jag verkligen säger allt till. Lider inte av det eftersom jag tycker att det är helt okej att ha många bra vänner som man trivs med att vara. Visst jag kan sakna det ibland när älsklingen ska hitta på något. Men på något sätt så har jag aldrig haft det heller. Det har alltid varit jag som har varit lite uttanför och bara följt med störmen. Men jag har alltid haft en bästa bästa vän. Man kanske inte får räkna det men jag gör det för det var den ända som inte sa något det var den ända som lyssnade utan att avbryta och vända det till sin egna berättele. Jag tror att det kan vara svårt att ha en bästa vän i männsklig form. Menar alla människor är byggda för att överleva. Men för alla er som undrar vem min bästa vän var, eller fortfarnade är även fast hon inte fnns vid livet, så är det Jackie( min alldeles egna häst). Hon lyssnade på mig, hon tröstade mig på sitt sätt och fick mig att må bra. Även fast hon inte kunde säga ett ända ord till mig så var hon den som gav mig bäst råd och stöd. Jag kan tänka mig att det är svårt att förstå om man aldrig har haft ett djur som vän. Men det var värt ett försök att förklara.


Men mina allra bästa vänner är klart Linda och Hanna. Två filurer som alltid är glada( fattar inte hur man klarar av det) Dom är verkligen bäst och är klart de bästa vännerna som man kan ha. Synd bara att man inte hinner att se dem så mycket i veckorna och helgerna efter skolan eftersom att alla har så mycket inplanerat. Måste verkligen bli ändring på:)
Tycker att vi är en väldigt rolig kompot. Och det roliga är att ingen har samma intresse eller något. Men vi är klart den bästa kombon:)

Kommentarer
Postat av: lindis

älskar dig andrenis! <3<3

2012-02-16 @ 20:11:31
Postat av: Hanna

En dag i skolan utan att vi tre är tillsammans skulle suga sööööönder, du gör dagarna i skolan SÅ MYCKET bättre!

Love u <3

2012-02-16 @ 22:25:03
URL: http://hannamgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0