Dagen börjar här

Nu har man vaknat och fått i sig lite frukost. Skojar inte när jag säger att jag är helt död. Skulle kunna somna på min lilla stol som jag sitter på. Men det är väl bara att hålla sig vaken antar jag. Får typ sätta in tandpetare under ögonlocken för att det här ska gå^^ Men vad gör man inte när man är kär. Dagens planer är att vara en stund med Emelie. Hon ska nämligen komma och kolla lite på mina kläningar för hon var tvungen att låna en tills på fredag. Temat är färgglatt och kläning. Går ingen nöd på mig, kläningar har jag ju. Frågan är bara om jag har någon bra till Emelie. Men det får vi väl se till att lösa^^
Sen måste jag gå neråt och handla för jag ska göra semlor tänkte jag. Det är ju trots allt smeldagen, man måste ju ta tillfället i akt. Funderar på vad jag ska träna för något idag. Tror det blir mage. Ska försöka att vara vid gymmet vid fyra så att jag är klar till fem. Älsklingen kommer hem vid halv sex och då vill jag vara klar med träningen. För då är det ju myspys som står på schemat. Laga lite mat, gå en sväng och sedan se massor på Lost.

Nej men nu ska jag sätta igång med pluggningen innan Emelie hör av sig. Antar att hon som alla andra vetiga personer sover såhär dags på sitt lov. Men jag återkommer under dagen. Ska inte överge er idag^^ Ha en trevlig morgon och jag hoppas att ni äter något gott till frukost:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0