Det blev så ändå

Hur jag än försöker så hamnar jag ändå tillbaka varje helg. Och den här helgen mer än någonsin måste jag säga. Inte roligt alls. Sen behöver vi inte ta upp vad det gäller. Får bli att börja skärpa sig nu, annars kommer jag ju att inte at mås så bra.
Åt lite för mycket gott igår och allt sådant men det är väl sådant som hör till antar jag^^
Men kvällen var så sjukt mysig måste jag säga. Älskar verkligen att ha myskvällar med älsklingen. Vi spenderade den framför tvn och såg på lost. Svin bra serie och jag fick somna i älsklingens famn. Stort plus eftersom det är söndag.

Nu sitter jag i soffan och kollar barnprogram som man alltid gör när man är ledig. Är lite små trött men vad gör väl det. Har ju fått sova med min underbara älskling. Ska försöka hinna plugga lite idag. Inte så kul men det är väl ett måste. Blir lite träning och sådant där med ikväll. För nu ska jag få igång mina gamla träninings vanor igen. Kämpa kämpa på nu Andrea!!!!!

Nu blir det frukost:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0