Gårdagens kväll

Bilder kommer ikväll:)
Gårdag kvällen spenderade jag med mina underbara föräldrar och älsklingen. Kvällen tyckte jag blev riktigt lyckad. Och maten lyckades jag riktigt bra med för alla tog om så så värdelös på att göra lam är jag inte^^ Super nu vet jag att jag kan det med:) Var mysigt att bara sitta pappa, mamma, älsklingen och jag och prata. Vi åt nog alla lite för mycket mat så vi fick vänta en stund med efterrätten. Så vi åkte ner och köpte lite godis. Köpte några chili ost stränger. Var svin goda man kan bara inte äta så många av dem^^ Super goda iaf. Han även att gå bort och fråga mormor om hon tyckte att efterrätten blev god. Den blev klart godkänd av henne och Alva tog det som blev kvar och såg alldeles nöjd ut. Så det kommer nog att bli riktigt lyckat skulle jag kunna tro. Jag tyckte att den var svin god men till nästa gång blir det en mindre potion med mer kex i och lite tunnare daim del. Annars var den super god:) Åkte hem till älsklingen. Såg lite på film, åt massor av gott och bara njöt av älsklingens sällskap:) Underbar kväll som alltid

Nu har vi precis ätit frallor från sandelius, hela familjen. Och ska gör mig iordning nu för att åka till Falerum. Hoppas hoppas att jag hittar något^^ Men uppdaterar garanterat mer senare. Och lite extra om älsklingen ska gå ut ikväll. Ha en bra dag så länge så hör vi senare:)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

vilken dag tycker du vi ska va då? :D <3

2012-02-18 @ 12:32:49
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0