God Morgon


Vill öppna den nu, typiskt att det inte är fredag:(
Nu sitter jag vid mitt skrivbord som verkligen är proppat med saker. Jag fattar inte hur jag lyckas. Hade ju faktiskt städat i tisdags men det ser ut som ett bomb nerd slag igen. Det ligger en clipbok, en chokladask, massor av läxböcker. Alla körkorts böcker, en vas med mina rosor i, massor av pennor osv.
Jag ni kanske förstår att det är fullt på skrivbordet. Men jag fick plats med datorn iallafall när jag hade knuffat bort allt lite^^

Nu har jag i alla fall ätit frukost och duschat. Funderat på en sak, att när jag var liten så åt jag aldrig upp mjölken i flingorna nu slukar jag det som att det vårre rent socker. Tycker faktiskt att möjlk är gott nu. Och det borde pointteras att jag hatade mjölk när jag var liten. Man ändrar nog både smak och tyke. För saker som jag tyckte om när jag var liten kan jag exempelvis inte äta nu. Men en del principer sitter fortfarande i. Inga oliver för mig pappa.

Dagen kommer att bli lång känns det som. Ska först åka ner till skolan nu vid åtta för att gå i skolan ända till fyra och avsluta med ett tyska prov som jag har nämnt några gånger. Känner att den här dagen kommer att gå segt. Men ska försöka att hålla humöret uppe. Sen blir det inget gym idag även fast jag hade planerat det. Är nämligen snäll och följer med mamma ut till stallet. Kan ju vara snällt. Är ju faktiskt inte så många gånger kvar som jag måste åka ut dit. Sen blir det att göra korvstroganoff och ris( jag älskar det och älsklingen hatar det, han kommer att få ge efter på den fronten kan jag ju säga. Det måste vara korvstroganoff en gång i månaden annars går jag under;) ) Sen ska jag även hinna med att baka lite åt min morbro matte. Blir bara något enkelt men det tar tid det med^^ Sen hoppas jag att jag hinner att se älsklingen en liten stund i alla fall så att jag hinner att pussa lite på honom. Ska försöka att läsa lite körkorts teori med. Skönt att vara förberädd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0