Halsfluss familjen?

Sitter i soffan och har precis ätit frukost. Är jätte jätte trött så det går inte ens att beskriva. Men vad gör man inte när man kär. Skojar inte, hade verkligen inte sovit hos älsklingen om jag inte var galet kär i honom. Sova och äta är det bästa som finns enligt mig. Idag blir det ingen träning tror jag inte. Jag ska nog ta en sväng med hundarna innan mormor och jag ska åka in till stan. Vet inte riktigt vad jag ska kolla efter. Utan mest gå och strosa omkring på stan med mormor. Man kan ju alltid hoppas att man kommer hem med något fint. Dock har jag inte så mycket pengar men man kanske kan hitta något litet.
Vill att älsklingen ska komma hem för jag saknar honom så sjukt mycket. Borde vara förbjudet att ens pojkvän jobbar när man är hemma. Är så tråkigt. Men idag så blir det ju att åka till stan så tiden kommer nog att gå väldigt fort.

Gårdagen spenderade jag med att göra semlor till hela familjen. De blev verkligen super goda. Sen kom Emelie upp till mig och kollade på lite klänningar som jag hade. Var nästan som att leka affär. Hon bestämde sig att hon ville låna den gula. Och den passade henne jätte bra. Har inte bestämt mig för att ha antingen den lila prickiga eller den vinröda. Men det är ju sådant som märks. Är så himla kul att vara och bara sitta och prata och sådant.
Han även med ett pass på gymmet. Gick bra men har ingen motivation. Måste hitta den någon stans. Men vet inte vart. Men går ju ner och tränar iallafall och gör det jag ska. Jag måste bara lära mig att äta lagom mängd av sötsaker. Inte så duktig på det. Äter gärna upp allt. Måste bli bättre på det!!!!!
Kvällen spenderade jag iaf med min underbara älskling. Vi åt en mini semla som jag hade bakat på förmiddagen och en ägg macka. Sedan blev det lite mys framför lost med en godispåse och fanta. Hur mysigt som helst. Vill kunna göra så varje kväll, synd bara att man inte har den ämnesomsättningen som älsklingen. Men det är väl bara att lära sig att leva med det antar jag. Även fast det är tufft och allt sådant så ska jag verkligen klara av det.

Skriver innan jag hoppas på bussen till stan för lite mys med mormor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0