Korvstroganoff med ris

Sitter här alldeles proppmät nu måste jag säga. Kommer typ rulla fram till skolan imorgon och älsklingen lär ju knappast få plats i sängen inatt. Men hoppas att han stanar kvar inatt iallafall. Lite orättvist att han är ledig imorgon, men jag ska allt köra upp honom iallafall. Mohahahaha. Nej så taskig är jag inte. Han vill faktiskt gå upp tidigt för att åka ner till garaget och fixa med sin lilla bil. Och antar att då är det okej att väcka honom. Planerar att ta en fika med älsklingen imorgon också. Känner att det är behövligt, massor av mys med älsklingen:)
Dagen har jag som vanligt spenderat i skolan. Klarade av dem med nöd och näppe. Överlevde som sagt eftersom annars hade jag inte suttit här. Har stått i köket sedan jag kom hem. Först lagat mat till familjen och nu sitter jag och bakar muffins åt min lilla morbror som ska ha fika med sig till jobbet imorgon. Har även gjort ett par mega muffins. Tänkte att det var kul att testa. Vet inte riktigt hur kvällen ser ut. Det ända jag vet att jag ska göra är att somna i älsklingens famn. Nej nu när jag väntar på älsklingen och muffinsen så kan jag ju passa på att läsa igenom ett kapitel i körkortsboken, eller hinner nog inte ett helt. Tar ju typ ett år att läsa. En sålänge är körkortet långt bort:( Men snart så kommer det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0