Nu är det kväll igen



Nu var det kväll igen. Känner att den här dagen har varit riktigt lyckad. Dock kan man ju ha skippat mensvärken. Men om vi säger såhär just nu är jag en blodpudding enligt älsklingens egna ord. Så ni kan ju bara lista ut resten^^ Tycker iaf att dagen har varit riktigt lyckad måste jag säga. Har spenderat rätt så mycket tid med älsklingen och det gillas verkligen starkt måste jag säga. Vaknade upp med älsklingen, åt frallor från Sandelius och en biskvi. Säger bara att det satt döds skönt i kistan som Balo säger i Djungelboken. Sen tog vi det bara lugnt och älsklingen hjälpte mig med körkortsteorin. Har gjort klart första häftet som man ska göra. Men sen har jag lite frågor. Sen bar det av till stallet med mamma. Dock övningskörde jag inte eftersom man höll på att slå ihjäl sig så fort man gick utanför dörren så jag skippade det idag. Men har ju kört en gång den här veckan iaf och det är ju det som är målet. Att köra en gång hemma varje vecka. Stallet gick bra bara att jag tror att jag streckte någon muskel när jag red för Tingen hoppade till och jag var inte riktigt med på snöraset. Tycker att Tingen har blivit så stirrig men det kan ju vara för alla snö ras och att hon bara halkar omkring. Bara till lördag kvar och så är jag fri. Hem och äta pappas goda gryta. Städa lite och förberedda alla läxor som jag måste göra nu i veckan. Det är en hel del måste jag säga.
Sen kom älsklingen upp och vi gjorde två as goda taco pajer. Måste säga att de var sjukt goda. Vi är verkligen bäst i köket. Kommer inte att vara några problem på matfronten när vi flyttar hemifrån iaf. Och nu sitter vi och har en mysig söndag med ostbågar, choklad och fanta. Tycker det är bra att älsklingen tycker synd om mig när jag har mensen. Så kan man ju tröst äta tillsammans. Ha en bra kväll så återkommer jag som vanligt igen imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0