Nu tar jag kväll

Nu tar jag kväll tror jag. Känner att jag har gjort mitt för idag. Gick väl sådär på gymmet. tog löpbandet med storm, gick med ett raskt tempo på högsta lutning. Blir skapligt jobbigt i benen efter ca 40 minuter. Yogan var väl kanske inte min bästa gång som jag gjort. Men jag gjorde mitt bästa och kände att jag kom los på de flesta ställena i kroppen. Skön känsla såhär efter åt. Men jävligt tufft under tiden. Har även hunnit med att äta våfflor med älsklingen. Säger bara MÅNDAGSMYS. Verkligen inte dumt att börja sitt lov så. Men nu ska jah krypa ner i sängen och mysa med älsklingen framför några lost avsnitt. Känner att jag behöver massor av mys så att jag orkar att plugga lite till på mitt lov. Dö trist men det är väl för mitt egna bästa antar jag. Hatar både engelska och gramatik så det är verkligen inte lät att sätta sig ner och göra det. Gjorde lite idag så det är ju bara att fortsätta. GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0