Tjatade föräldrar

Man kan ju bara bli galen på sina tjatiga föräldrar ibland. Eller känner ni inte lika dant ibland. Vad man än gör så bara tjatar de vidare. Man blir ju nästan galen. Hittade tyvärr inget snyggt i falerum. Eller det var mycket som var snyggt på galgen men inte på mig. Så det var en stor besvikelse. Är ju inte ett så mode intereserat freak även fast det är sjukt kul med kläder och skor osv. Lille bror hittade mycket fina saker och det är ju bara bra det antar jag. Han hittade två skitsnygga par skor och ett par jeans. Tvingade honom även att prova lite saker som jag tycker är snyggt( som jag gärna hade satt på min pojkvän, men det vill han inte riktigt och jag tvingar ingen^^) Mamma har så roligt åt att jag är tillsammans med Marcus. För jag har i hela mitt liv stört mig på min lille brors klädsmak. Att han går i mjukis jämt, inte har skjorta och snygga byxor och så är jag tillsammans med älsklingen. Där ser man inte alls skymten av den kill klädsmak jag har men ändå. Tycker älsklingen är fin i de kläder som han har men ändå. Man tycker ju inte alltid lika och det är väl tur det. Tror säkert att älsklingen har en bild hur tjejer ska vara kläda och jag följer säkert inte den heller. Men det är inget stort problem enligt mig. Mjukis byxor äger ju en fredag kväll i soffan med film, godis och massor av mys med älsklingen. Då är det mer än tilllåtet att ha mjukis.
Någon gång när jag får min första lön så är det inte mig som jag kommer att köpa massor av saker till. Det kommer att vara till älsklingen. Förnya lite av hans fin garderob tror jag^^

Har man en tjatade mamma så har man. Har iaf städat toan. Läst ut körkortsboken en första gång. Och gått ut och gått. Nu har jag gjort min dag och kan åka hem till älsklingen och äta tacos och mysa ner mig i soffan med en godisskål;) Hoppas att ni har en bra kväll:)


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Ja tisdag blir jättebra :D <3

2012-02-18 @ 17:48:36
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0