Världens underbaraste pojkvän

Jag har verkligen världens underbaraste pojkvän. Det går inte ens att förklara i ord, det går inte att visa i känslor och minst av allt så kan man inte uppskata det för mycket. Han har verkligen allt. Perfekta kroppen som jag älskar att ligga och kolla på. Och även fast hans höftben sticker ut ibland så är det det jag älskar. Säger hela tiden att han ska äta mer för att de ska försvinna. Men det vill jag nog inte egentligen. Jag vill att han ska vara precis som han är nu för det är ju nu jag älskar honom som mest. Han ska ta på sig mjukisbyxorna efter jobbet och han ska slänga sig i sängen och vilja se på lost eller någon annan serie. Det är ju det som gör Marcus till den han är. Och det är den Marcus som jag älskar. Den lilla glömska Marcus älskar jag av hela mitt hjärta.

Gårdagkvällen var helt underbar. Fattar inte hur en människa kan vara så himla underbar mot mig. Älskar honom verkligen från tårna och uppåt^^
Vi såg bara på filmer som jag ville som gick på tv. Åt massor av chips och drack massor av läsk med älsklingen. Underbart!!!!!! Det kan verkligen inte bli en bättre kväll. Jo kanske om man slapp mensvärken^^

Men nu ska älsklingen( som typ sover tror jag för han snarkar) åka och köpa frallor eller något sådant till frukost. Sedan bär det av till stalet. Hoppas att det inte är snor halt sedan att snön smälte och att det regnade igår. För då ska jag nog ta och övningsköra^^
Men nu ska jag pussa lite på min älskling inan vi ska åka. Är ju faktiskt bara 100 dagar kvar tills vi firar årsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0