2011

Hur har ditt 2011 varit?
Helt underbart

Blev du kär i år?
Nej jag var redan kär

Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts mer med mina tjejkompisar, vågat släppa lös lite

Vad önskar du att du gjort mindre?

Gråtit över ingenting

Vem har du umgåtts med mest?

Marcus<3

Bästa minnet från 2011?
Gotland och Julen

Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?

Pengar och mer resor och händelser

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?

Lugna hemmakvällar

Vem/Vilka saknade du?

Farfar

Största misstaget?

Att vara så ordentlig och inte våga släppa lös

Hur många hade du sex med?

En

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?

Om jag inte intalar mig det så kan det inte bli det;)

Vad gjorde dig riktigt glad i år?

Älsklingen och så klart min feta släkt

Hur många kysste du?

en

Har du några löften inför år 2012?

Att jag ska börja skärpa mig med maten igen så att jag kommer iform till beachen 2012
Att ta hand och vissa att jag älskar min älskling

Har du haft ett förhållande under 2011?

Ja

Hur skulle du beskriva din stil 2011?

slappare en slappast

Vars reste du nånstans?

Gotland om det räknas

Vad ser du mest fram emot med år 2012?

Åka till Gotland, åka till London, bo på hotell, fylla 18, älsklingens och min årsdag
Ni fattar säkert att jag längtar till massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0