60 saker om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Marcus
3. Hur lång är du? 180 tror jag … kan ju ha blivit kortare sen sist^^
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The back up plan
5. Vem ringde du senast? Älsklingen imorse
6. Vem ringde dig senast? Älsklingen, tror inte att det är så många andra som ringer till mig
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ”Nehe tveksamt du” från älsklingen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, hatar att prata i telefon!!!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll vid tio
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå
12. När vaknade du i dag? Klockan 7:(
14. Vilken är din favoritplats? Där man kan mysa med älsklingen
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus och vid diskbänken med all disk
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en fin lägenhet med älsklingen och familj
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spökena i garderoben
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min underbara älskling när han skojar med mig
19. Hur stor är din säng? För liten
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på lite
22. Hur många kuddar har du i sängen? Väldigt många men det slutar ändå att jag sover på älsklingens axel
23. Hur många landskap har du bott i? 1!
24. Vilka städer har du bott i? Åtvidaberg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inne, men lugnt barfota ute i sängen
26. Är du social? Nej inte speciellt
27. Vilken är din favoritglass? Tycker om alla glassmaker
28. Vilken är din favoritefterrätt? Marängsviss

29. Tycker du om kinamat? Det är verkligen super gott
30. Tycker du om kaffe? Skulle aldrig dirka det
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller oboy( eller mjölk)
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover nog inte på någon sida jag bara rullar runt
33. Kan du spela poker? Inte speciellt bra men jag kan väl
34. Tycker du om att mysa/kela? Det är det bästa som finns!♥
35. Är du en beroendemänniska? Kan man väl säga
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, hade varit rätt så fränt^^
37. Vill du ha barn? Absolut! Men max två
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej inte vad jag vet
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! Eller nej kanske bassängen den är ju alltid varm
41. Vad spenderar du helst pengar på? På älsklingen och god mat
42. Äger du dyrbara smycken? Ja fast jag har dem aldrig på mig dem
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jag vet inte ser inte så mkt på det, typ arga snickaren
44. Kan du rulla med tungan? Japp, lite halv stolt över det
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa och min underbara älskling
46. Sover du med gosedjur? Om älsklingen räknas så ja
47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga på HTC
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det är klart! Mamma sparar det.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min skolpenna
50. Flirtar du mycket? Nej, jag har ju pojkvän.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej men jag tror jag vet hur man kollar den^^
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på att läsa en bok just nu

54. Läser du någon dagstidning? Nej men kanske någon gång på internet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha nepp!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ja massor av skol skit antar jag
59. När var du i kyrkan senast? När farfars namn ropades upp i minnes uppläsningen
60. Är du lycklig? Kan man lugnt säga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0