Är jag vaken?

Den stora frågan som jag alltid ställer mig på morgonen. Är jag vaken? Ibland är det faktiskt svårt att veta om jag är det eller inte. Känns inte som det ibland kan jag ju säga. utan mer att jag drömmer att jag ska göra de olika sakerna. Men det är ju en annan sak. Vaknat upp till ännu en proppad dag med saker att göra.
- skola
- träna
-yoga
- äta med älsklingen
- plugga lite
- sova hos min underbara älskling
Så jag kan ju inte klaga på att jag inte har något att göra precis. Det känns verkligen som om jag tar på mig lite för mycket ibland med all träning och skolan, älsklingen, lovar mamma att städa och följa med till hästen. Men man lever ju bara en gång och man vill ju hinna med så mycket som möjligt. Och antar att 2:an är det stressigaste året så det är väl bara att kämpa vidare. Om man bara gör vad man ska på lektionerna och gör sina läxor så tycker jag inte att skolan ska kräva mer.
Men oj nu tror jag att jag måste klä på mig och packa lite så att jag kommer i tid. Varför ska jag alltid vänta till sista sekund med att blogga????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0