Ätit frukost

Okej nu sitter jag som alltid och har ätit frukost när jag har sovit hos älsklingen. Kunde inte bestämma mig imorse vad det skulle bli till frukost. Så det blev en liten skål flingor och ett tunnbröd. Mycket gott kan man ju säga. Är mätt och belåten kan man ju säga. Försöker att fundera på vad som står på listan att göra idag.
( Stallet?, gyma?, fixa lite små saker, åka in till stan och fira Izza) kan nog bli en riktigt bra dag. Tyvärr så kan vi ju säga såhär att jag har fått världens träningsvärk efter att ha kört benpasset igår. Men nu känner jag ju att jag lever iallafall. Men nu ska jag nog lägga mig i soffan, glo lite på barnprogram och halvsova tills de andra kommer upp. Så skriver innan jag åker in till stan:) Hej svej så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0