Bakat klart


Alla recept ska in i pärmen. Det kommer att ta ett tag;)
Nu har jag bakat klart. Blev att ställa sig direkt i köket när jag kom hem. Så man kan väl säga att jag är rätt så trött nu. Fattar inte hur älsklingen orkar att jobba så himla mycket som han gör. Är riktigt stolt över honom att han alltid går upp och jobbar. Har gjort sega kladkakemuffins och jordgubbsmuffins. Tycker det får räcka med bakning för tillfället. Just nu vill jag bara lägga mig men det är väl lite onödigt eftersom mamma och pappa typ vaknar snart. Men man kan ju alltid hoppas att man slumrar till lite sen innan älsklingen kommer hem från jobbet. Men nu ska jag göra något vettigt och se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0