Batterierna måste laddas om

Nu ligger jag i sängen och är alldeles likblek. Mamma frågade om jag mådde bra eller inte. Men jag är bara trött tror jag. Jag får hoppas det iallafall. Vill inte vara sjuk nu i veckorna när man är i skolan. Men dagen har fakitkst varit helt okej. Men känner just nu att jag måste verkligen ladda batterien. Träningen gick himla bra även fast jag inte tar ut mig max nu när kroppen säger ifrån lite. Sitter i sängen och väntar på att älsklingen ska komma hem och medens jag gör det så sitter jag och kolla på " Mammor & Minimodeller". Måste skriva ett ord om det nu när jag ändå har tagit upp det i bloggen. Så det inlägget kommer imorgon:) Eller något sådant!!! Men nu kom älsklingen smyggade så nu ska jag pussa massor på honom så att han blir frisk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0