Blod svett och bullar

Idag har varit en helt okej dag. Har inte känt alls att vi ens har haft någon lektion. Det känns helt sjukt. Vi på naturprogramet fick sluta vid halv två på fredagar. Det kallar man skapligt najs. Och det är inte så ansträngande lektioner som ni såg att jag skrev imosre i mitt inlägg. Just nu sitter jag och har precis ätit lite fika. Kände att jag fick det även fast man kanske inte borde. Men så går det när man ska ha mensen vilken minut som helst. Skönt på ett sett men man hade ju gärna tackat nej till den också. Så jag har lite dubbelmoral mot mens( skönt att veta att man inte är gravid, men skönt att slippa allt kladd och äkel. Håller ni inte med mig??) Men det får väl funka, det händer ju som tur bara en gång i månaden. Har varit en riktigt hurtig tjej idag känner jag. Hade cirkelträning på idrotten som jag verkligen tog ut mig på. Sedan så efter matten hade slutat så gick jag ner till gymmet för att köra en timme till. Kan bara säga att det vara så himla skönt. Men nu har man svettats och även ätit en lussebulle som låg i frysen. ( Man måste ju tömma baklådan så att man kan fylla den igen, men av någon konstig andledning så har alla kladdkakemuffins försvunnit. Jag undrar varför älskling??) Men nu ska jag klä på mig igen för mina skor har kommit och jag vill verkligen hämta dem idag. Så jag traskar ner direkt så att jag hinner med allt som jag troligen inte gör iallafall. Men man kan ju alltid hoppas. Två timmar kvar till jag behöver gå neråt och möta tjejerna. Det tycker jag att jag borde klara. Kanske ska sminka mig först. Nej nu måste jag springa:) Ska försöka att hinna göra ett tidsinställt inlägg som handlar om att jag ska hissa en person som står mig väldigt nära( kan säga att det är bästa Kvinnan i världen!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0