Chokld frossa

Nu sitter jag i älsklingens säng, så himla skönt. Känna att dagen är avklarad. Dock blev det inget gym, följde med mamma till stallet och tömkörde Tingen. Så gick/sprang i en timme och det var ju en timmes kondis som stod på schemat så det är avklarat. Ritigt skönt. Inte gjort så mycket vettigt idag kan jag inte påstå. Varit med mina underbara föräldrar och handlat, ätit fisk och potatismos, gjort cupcakes av några muffins jag gjorde i morse, fixat med recepten, varit med mamma till stallet som sagt o ståt i köket och lagat mat till hela familjen. Tycker faktiskt att det är kul, speciellt när man får beröm. Nej men nu ska jag ta och smaka en av mina cupcakes och se om de blev goda. Hej svej för ikväll så skriver jag när jag kommer hem från stallet imorgon^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0