Då var man här igen

Okej jag vet att min uppdatering idag har sugit men det har ju sin andledning. Jag har inte varit hemma på hela dagen. Så jag hoppas att ni förlåter mig. Gick upp vid elva, ajj då skulle vara oss farmor vid tolv så det hans inte med någon frukost. Men älsklingen och jag han ner till tolv i alla fall. Skönt det. Vi åt lite lunch med hela släkten( Farmor, pappa, mamma, Andres, Annie, Viktor, Sara( Victors flickvän), Bianca, Filip, älsklingen o jag). Blev kött och potatis klyftor. Riktigt smarigt. Blev bara att sita och umgås med släkten. Äta efterrätt och fika. Ojj vad klockan blev mycket, den var redan halv sex när vi kom hem. Men det var trevligt att vara där. Så nu har älsklingen och jag ätit kvällsmat, städat både mitt och hans rum och sett på en film och lite sådant där. Så nu sitter vi och äter chokladmuffins och ostbågar i soffan. En prefekt fredagkväll vill säga. Eller vad tycker ni?

Dock åt jag kycklinggryta men alla andra åt oxfilé;)

sen gick vi och köpte godis på hemmakväll och agnes köpte rosa små godisbitar^^
Ska även passa på att tacka tjejerna som jag var ute med igår. Grymt kul kväll!!!!! Maten var väl ingen höjdare även fast det var gott. Men det var mycket trevligt att umgås med tjejerna. Så jag hoppas verkligen att man kommer att hålla i det här nu. Gå ut och äta när någon av oss fyller år tycker jag låter som en himla bra idé. Men säger bara att kvällen bjöd på väldigt mycket skratt. Jävligt lyckad kväll. Hoppas verkligen att Izza blev nöjd med sitt födelsedagsfirande^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0