En dålig dag

Okej jag kan väl börja med att säga att jag har en rikitigt dålig dag. Det  är ju helt stört. Och jag vet inte varför egentligen. Kanske är för att jag är så sjukt jävla trött??? Men har hunnit med det mesta som jag ska ha gjort idag. har bara inte tränat på mitt engelska tal. Känner ingen motivering alls och det känns bara pest och pinna. Inte alls kul. Men man får väl ta tag i det ikväll eller imorgon låter ju ännu bättre^^
Har i alla fall hunnit att äta mys frukost från Sandelius med familjen.
Pluggat tyska glosor och myst lite med älsklingen
städat både toan och mitt egna rum
Bakat kakor som farmor har beställt
även hunnit fika en snabbis med mam,pap, brorsan, mormor och min underbara älskling
och nu sitter jag och skriver ut kort så att jag kan pyssla lite när älsklingen är hemma och duschar
(pappa och han har nämligen lackat lite bildelar så han var alldeles röd i hela håret. Mycket vackert måste jag säga. Men nästa gång han vill ha röda slingor i hela håret så ska jag beställa en tid hos Annica istället.
Det som står kvar på kvällens schema är att köpa köp mat med familjen
Gå en sväng med älsklingen om han vill det
Och sedan bara ta det otroligt lugnt med älsklingen och bara försöka att få min dag att vara lite bättre^^
Hoppas att ni har haft en bra dag alla läsare så återkommer jag imorgon när jag förhoppningsvis är på bättre humör^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0