En film med scons bak

Kan bara säga att kvällen igår blev lyckad( även fast jag blev lite tjurig på lille bror bara för att han antar hela tiden att man ska göra som han säger, då han blev en aning sur) Men vad gör väl det om 100år. Vi åt kebab på Hakepi Säger bara att där började ju kvällen lyckat. Köpte godis på hemmakväll( har det bästa godiset i stan) Sen han vi även med en sväng till ur&penn. Där jag hittade en as snygg klocka. Ska vissa er någon dag. Sen ska jag även slå ihjäl alla som sa att hamilton dog i slutet. För det gjorde han ju inte alls.

 

Gick upp klockan 8 och gjorde scons till min trötta lilla älskling. Tycker lite synd om honom måste jag säga. Han bara plågas med mig. Slängde även ihop en kladdkaka som jag precis smakat nu efter att vi kommit hem från stan och ätit. Den var super god. Hittade ett par as snygga jeans. Och nu ligger jag i sängen och är as trött. På dåligt humör är jag med så jag ska vila en stund nu och hoppas att älsklingen kommer upp snart. Bara mysa lite och ta det lugnt innan man åker in till Lisa och firar henne:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0