En kopp choklad och dagen avklarad

Nu var denna dagen med slut och jag fattar inte vart den tog vägen. Känndes som att det var nyss som jag gick upp ju. Men det gjorde jag tydligen inte. Men har hunnit med en hel del måste jag ju faktiskt säga. Skolan, där jag fick veta att jag kommer att få VG i slutbetyg, najs!!!! Sen ner till gymmet en timme, hem och äta som en häst( skojar inte jag åt oss nästan ur huset^^) Sen ut till stallet och ha rid lektion. Gick verkligen super bra. Det är så kul när det går bra. Måste bara lära mig att rida när Pernilla inte tjatar på mig, blir lite lat då^^. Och nu sitter jag här ny duschad och dricker oboy och äter skorpor. Ojj vad mycket man har vräckt i sig idag. Men vad gör väl det man lever ju bara en gång i livet och det är nu!!! Men nu ska jag hoppa i sängen och sakna min älskling lite till och se på film. Men jag hoppas att ni har en bra kväll ni med:) GOD NATT bjuder på världens fulaste bild med^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0