En ny dag en ny längtan

Jag tror att det stämmer att så fort det blir en ny dag så längtar man till något annat än vad man gjorde igår. Och det stämmer tycker jag i alla fall. Igår längtade jag tills jag och älsklingen kunde krypa ner i sängen och bara ta det lugnt. Och idag längtar jag mer än någonsin tills ikväll när älsklingen kommer hem. Det är helt sjukt vad jag längtar. Och jag hoppas att han kommer så fort han bara kan så att jag bara kan slänga mig i hans armar. Åhhh älskling du fattar inte hur mycket jag älskar dig( och jag hoppas att du förstår det även fast jag inte vissar det hela tiden, jag hoppas att det är ett litet tecken att jag vaknar 20 i 6 varje gång jag har sovmorgon till 12. Jag hoppas verkligen att du förstår att jag älskar dig, annars hade jag inte velat sova hos dig, inte velat tillbringa varända sekund med dig. Så snälla älskling säg att du vet att jag älskar dig)

Jag sitter i alla fall här och har varit vaken i över en timme. Även fast jag inte kan klassas som så pigg. Är verkligen en zombi;) Men har fått i mig lite frukost och ska nu försöka att börja göra lite läxor så att det är ur världen när jag kommer hem så att jag bara kan vara med min underbara pojkvän. Han fattar inte hur mycket jag skulle ofra för honom. Åhhhh vad jag saknar dig redan nu älskling. Kom tillbaka och struna i att jobba. Jag vill mysa med dig hela dagen. Jag struntar i att gå till skolan bara du kommer hit och läger dig under täcket och håller om mig. Längtar så sjukt mycket tills klockan är halv fem.

Ni kanske förstår att jag saknar min älsklingn sjukt mycket. Det är så att det gör ont i hela kroppen. Så snälla älskling kom hem fort så att jag slipper lida mer. Åh hur ska min dag gå. Den har ju inte ens börjat. Dagen började i himlen när jag fick vakna med älsklingen( även fast jag är helt död så är det det bästa som finns) och det har nu förvandlat sig till ett helvete som kommer att utveckla sig till ett himel rike när älsklingen kommer hem och jag bara kan slänga mig i hans armar.

Nej men nu måste jag sätta igång och vara lite effektiv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0