En ny dag ett nytt liv

Känner att humöret är på topp sedan att älsklingen tog hand om mig så bra igår. Så himla underbart. Han tänker verkligen på allt måste jag säga. Åh blir sådär varm i hela kroppen när jag tänker på älsklingen. Det liksom pirrar i magen. Så himla underbart måste jag faktiskt säga.

Även fast humöret är på topp så är jag snorigt trött. Jag hatar att börja skolan tidigt( även fast jag går upp vid sju annars med så hinner man ju att vakna lite iallafall innan man ska bege sig till skolan. Men idag är en kortis dag. Slutar halv två( historia, idrott o matte) så ska nog överleva dagen skulle jag tro. Efter skolan blir det ett tränings pass. Ska bli skönt det med. Har verkligen bestämmt mig för att torsdagar är min vilodag som jag inte ska behöva göra någonting. Ska även försöka att inte ha några läxor att göra då utan att bara vara under torsdagskvällen. Tror det är vad jag behöver ungefär.

Men nu ska jag verkligen skynda mig och klä på mig. Så att jag inte missar något av historian, det vårre ju synd. Ska försöka att skriva när jag kommer hem och innan jag drar till tjejerna men jag lovar ingenting;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0