En stor frukost

Nu har jag varit vaken ett tag. Känns faktiskt riktigt skönt, även fast jag är trött som en sköldpadda. Men det hör kanske inte hitt. Har iaf ätit en enorm frukost. Säger bara att frukost är det godaste som finns. Mummsigt!!! Så nu ligger jag i sängen och ska se till att vakna innan man ska dra sig ner till skolan för att ha lite fysik. Inte mitt favorit ämne men det får väl funka. Ska försöka att repetera tyska glosorna en gång med innan jag ska bege mig iväg.

Vad jag ska göra idag är ingen rolig dagordning.
-skola
- träna
- plugga

Inget roligt precis men det får väl funka, får tänka att när jag är klar med allt det här så kan jag pussa massor på älsklingen:) Men nu ska jag verkligen sätta igång min morgon lite så att jag inte somnar om;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0