En timme senare


Bild från nyår, den bjuder jag på:)
Okej jag undrar verkligen om jag har några hjärnceller för lite. Sov ju hos älsklingen igår natt med. Kunde verkligen inte slita mig från honom, menar hur kan man sova ensam när man har världens underbaraste älskling som man kan sova med. Mycket bättre att somna med älsklingen än att försöka att somna själv, dock blev det nog lite senare än vad vi hade tänkt oss men så kan det gå. Fick iallafall upp min älskling så att han kom till jobbet. Men fattar inte varför jag alltid ska envisas med att sova där när jag måste gå upp så tidigt. Visst så kan jag ju ligga kvar och sova där( men det är lite läskigt+ att då får jag inget gjort på hela dagen) Så han var gullig och körde hem mig innan han åkte till grebo för att jobba. Var snorhalt imorse ju, skulle lika gärna kunnat rammla och slagit ihjäl mig. Men som tur var så hoppade vi över den biten. Somnade om som ett litet barn i min egna säng. Han inte ens att klä av mig innan jag hade somnat. Den är väl bra?;) När jag vaknade blev det att äta lite frukost, rostat med drickyoghurt är inget man tackar nej till såhär en måndag. Klä om till träningskläder och köra ett hårt pass, säger bara att det märks att jag inte varit där nere på en vecka. Men nu tar vi tag i det.
Nu har jag precis ätit lite tacos och väntar på att vi ska åka till stallet. Kan bli kul, var även det en vecka sen jag var där. Men nu ska jag fortsätta att fixa med lite smått och gott. Ha en bra dag sålänge så kanske jag kan skriva när jag kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0