Ett oboy glas

Okej nu har jag fått undan allt plugg. Eller nej jag har ju engelska muntligt som jag inte har pluggat på. Men det är så jävla tråkigt. Jag får läsa igenom det en gång innan jag går till skolan. Men jag har försökt att jobba bort lite från listan. Gjort lite fler historia uppgifter och sedan så har jag kollat igenom biologin. Så det här kan nog funka. Kan mina glosor. Så ikväll har jag bara matten att göra. Känns faktiskt bra. Och i helgen så ska jag klara av att lära mig lite tyska glosor, plugga biologi och kolla lite på historian. Och om jag börjar att plugga på fredag när jag kommer hem så borde jag ju hinna med det. För att på lördag så tror jag att älsklingen och jag ska göra en lite utflykt. Jag ska köpa fika på fredag och fixa i orning lite matsäck. Ska bli hur mysigt som helst, hoppas bara att älsklingen fortfarande vill. Ni får veta på lördag kväll vad vi har pysslat med hela dagen. Men nu har jag druckit upp oboy glaset och kanske ska göra något vettigt^^ Kanske typ sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0