God morgon för er som vaknade nu

Har varit vaken en stund som ni kanske mistänker eftersom jag har ju sovit oss älsklingen. Och det innebär att man måste gå upp tidigt för att komma hem. Så nu sitter jag här i sängen och funderar på om jag ska somna om till tio eller om jag ska sätta igång med alla läxor som jag har. Kan säga att det lockar inte speciellt mycket. Känner inte alls att jag är så tagad på det hela. VIll inte sätta mig ner och plugga massor. Men antar att det är ett måste. Är väl bara att sätta igång då. Vet bara inte vart jag ska börja i högen. Men det ska nog ta en början snart skulle jag tro. Dagen kommer att bli lång för slutar inte fören 16.oo och då blir det gymmet efter det. Jag kan bara hoppas en sak, att jag inte dör på vägen. Men nu måste jag sätta igång och göra lite nytta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0