Håller på att fixa iordning mig

Ja rubriken säger väl allt. Jag håller på att fixa iordning mig för att åka in till stan. Ska bli så himla kul att åka in och se på bio med familjen. Var länge sedan som vi gjorde något hela familjen. Och det är något som verkligen är saknat kan man ju lugnt säga. Älskar att vara med min familj. Jag verkligen älskar den.

Men som ni säkert förstår så struntade jag i träningen idag. Kände inte att jag orkade med den. Är riktigt trött måste jag säga. Och vad gör väl det. Plus att det är ju faktiskt fredag. Men nu har ni sett att jag lever. Vi tar bilen in om 1 ½ timme skulle jag kunna tänka mig. Så nu är det bråttom, kankse??? Hörs kanske ikväll om jag orkar att blogga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0