Hur många timmar finns det på ett dygn?

Okej jag undrar verkligen hur många timmar det finns på ett dygn? TVÅ? Nej kanske inte men det känns faktiskt så. har inte hunnit med en bråkdel av vad det jag skulle vilja hunnit. Skolan klarade man ju av även fast man började 8 och slutade fyra. Ett plus poäng till mig. Sedan gick man till älsklingen i garaget och han körde mig hem. Snacka om lyx. Blev att baka lite muffins och kärleksmumms till mamma, äta lite mat, åka och handla, baka mera muffins eftersom de andra blev hon inte nöjd med( fel sort engligt henne, men det var för att de andra var mindre socker i en vad det skulle vara) så då gjorde jag om dem. Och även de muffinsen som jag gjorde till älsklingen. De såg verkligen smaskiga ut. Hoppas att han tycker om dem( och självklart så råkade man smacka lite av smeten och en lite bit kaka. Undrar när jag ska börja skärpa mig igen??????) Får la börja på måndag eller ngt jag tycker det är jätte svårt. Men jag tror att jag måste börja ta tag i det. Som ni kanske förstår så han jag inte med att träna, har varit helt fullt upp. Och jag kan säga att det är tur att jag han träffa älsklingen lite för annars hade jag verkligen inte haft någon energi till något av det här. Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och skriva lite dagbok( jag som skulle sova tidigt det kan man ju glömma. Har ju nämligen nationella prov imorgon på morgonen( i 4 timmar) Inte as kul. Så det kommer inte att bli någon uppdatering före skolan och inte efter den heller. För jag har verkligen fullt upp. Hoppas att jag hinner att slänga in ett inlägg på kvällen.

skola-nationella prov i ma C
träna skiten ur mig
köpa vitlöksbröd
städa mitt rum
plocka iordning i tv rummet
börja att laga mat och dona

Okej jag ska säga att ni ska vara glada om ni hör av mig innan midnatt. Jag har visst en hel dek att göra. Men nu kör vi. Fullt ös medvetslös. God natt allihop jag kommer verkligen inte att somna nu, är för pigg av alla kakor jag har stoppat i mig. Socker chok!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0