Ingen morgon männsika

Okej jag erkänner kan vara för att jag går och lägger mig försent. Men det är ju jätte svårt att komma i säng i tid och allt sådant där. Ni måste känna igen er! Och dess utom har jag så svårt att slå mig till ro när älsklingen inte är med mig. Tur att man någon gång flyttar hemifrån med älsklingen. Men nu ska man inte gå och längta ditt. För då kommer man ju dö av längtan. Nej nu längtar jag tills ikväll när jag får krypa upp i älsklingens knä alldeles ny duschad och blöt. Mysigt värre säger jag bara.

Igår kväll blev det hämtmat på oasen. Pizza är mycket gott sådär på en söndag. Myste lite med älsklingen och när han åkte hem så tröst åt jag lite glass och en cupcake. Men det får man. Jag har ju nu börjat min nyttiga vecka. Får se hur det går^^

Okej kanske måste fixa iordning mig nu. Kom på för en stund sedan att vi har nytt schema och jag har ingen anning om vart lektionerna är? Men det får lösa sig. Men nu måste jag klä om och prata med älsklingen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0