Lite engelska

Orkade inte att uppdatera i morse ingen inspiration över huvud taget. Så jag struntade i att skriva. Morgonen var väl inte den bästa. Blev lite frukost och sedan så la jag mig i sängen igen och slåg på en film. Somnade om till klockan 9. Riktigt skönt kan man ju säga. Packade väskan och sedan var det ju bara att gå till skolan. Kan säga att det var rena plågan. Väskan vägde bly bara för att jag var tvungen att ta med mig massor av böcker och så datorn. Inte okej. Har i alla fall haft en riktigt seg dag. Eller den funkar väl kanske men lite långtråkigt att sitta här i skolan men man får väl lida några år till. Dess utom är jag as hungrig då jag har ätit lite potatismos och ärtor till lunch. Det känns inte så där as bra. Fryser som fan och allt är bara piss. Undrar hur jag ska klara av att träna till sex sen? Får se om man orkar med det. Kan bli tufft om man är hungrig. Inte okej då kan man ju säga. Hoppas att älsklingen och jag hittar på något riktig gott att äta. Kommer att äta som en häst. Men vad har ni för er en sådan tråkig dag som denna när man har börjat skolan och allt???
Man kan ju alltid hoppas att mina läsare har det lite bättre än mig, kommer aldrig att lära mig mitt tal utantill tills nästa tisdag. HJÄLP!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0