Lite kondis och yoga

Nu sitter man hemma i soffan alldeles själv. Jag känner att älsklingen får komma hit nu direkt även fast han precis åkte. Men det är stört så mycket jag saknar honom. Vill vara med älsklingen ju. Men träningen gick iaf bra. Körde 40min på crossen och sedan blev det 75minuter yoga. Ska försöka gå på det nu eftersom det gör kroppen lite smidigare. Känner att det kan vara bra för min lilla kropp. Plus att man blir väldigt mycket lugnare och kan släppa precis alla saker som man har i huvudet och det älskar jag verkligen. Har även hunnit med att äta lite kvällsmat med älsklingen. Och även fast vi bara gör världens enklaste mat så är det så sjukt mysigt eftersom man gör den tillsammans med älsklingen. Nej nu tror jag att jag ska hoppa i ett bad för att förbereda mig för att gå till skolan imorgon. Känner att jag kan behöva all peppning som går. Men nu blir det bad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0