Mammor & barnmodeller


Okej man kan ju säga såhär att det är ett väldigt sjukt hur man som mamma kan tänka såhär. Men man kan ju säga att alla är inte lika och det är väl tur det. Jag tycker att programmet är rikgit roande. Men en del mammor är bara för mycket. Det låter inte sina barn vara barn. Tycker faktiskt att det är fel. Mendens en del av mammorna bara gör det på deras barns viljor. De står bara bakom dem för att hjälpa dem att nå vad de vill. Och det kan jag tycka att man får. Men inte när man pressar barnen för att göra det man ska. Och jag kan själv ha lite negativa tankar om att en 9-åring ska raka benen, sminka sig osv och att man ska tänka på hur man ska se ut. När man är barn så ska man ju bara göra sådant som man tycker är kul. LEKA!!!! Men det är väl tur att det är skillnad på barnmodeller i Sverige och USA. För de är verkligen extrema. Ni ser två bilder ovanför som jag försöker att demonstrera detta i^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0