Måste jag....


Ni kanske inte ser så bra hur naglarna ser ut, men ni får en bättre bild senare idag:)
Jag säger bara en sak. Måste jag verkligen gå till skolan. Kan jag inte bara få ligga i sängen och inte göra ett skit. Så mycket underbare det hade varit. Känner inte alls för att gå till skolan kan man ju lugnt säga. Känner bara för att krypa ner i sängen och dra upp täcket till hakan och sova lite till. Men jag antar att det inte är så världen funkar. Så det är väl bara att gå upp även fast man är sjukt trött. Men igår somnade jag faktiskt innan tio( så inget tjat om att jag måste sova tidigare, för det hinner jag verkligen inte) Men idag har jag verkligen fullt upp kan man ju säga. Först blir det lite skola, inte allt för roligt men det får väl funka. ( Historia, Idrott och Matte) Så det är en kort dag. Sedan ska jag nog bege mig ner till gymmet och köra skiten av mig där. Jag menar ju vi ska ju köpa godis på hemmakväll idag till bion. Ska bli galet gott. Och det ska bli himla kul att gå på bio med familjen. Men nu ska jag inte sitta här och svamla utan göra ngt vettigt kanske. Som att klä på sig är en bra början^^

Hinner kanske inte att blogga mer idag, får se orkar inte stressa med det. Men jag ska verkligen försöka att göra det. Borde nästan hinna det om det inte kommer ngt annat i mellan bara:) Så om vi inte hörs ikväll ha en underbar fredagkväll allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0